Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

10 waardevolle tips voor effectieve CRM

Een greep uit vraagstukken die de specialisten van Helder Inzicht dagelijks oplossen bij klanten. Er spelen verschillende factoren om CRM tot een succes te brengen. Wij beoordelen CRM vanuit 10 kernaspecten, waarvan het CRM-systeem er één is. Hieronder een aantal veel gestelde vragen: maak vooral gebruik van onze tips.

Direct met ons bellen, is wel de beste tip! 030-2467951. Dan komen we direct tot de kern van uw vraagstuk.

1. Ons CRM-systeem is een kaartenbak! Wat te doen?
2. Welke manieren zorgen ervoor dat relatie-informatie actueel blijft?
3. Hoe zet je aan tot klantgericht gedrag en hoe borg je dit?
4. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers het CRM-systeem blijven gebruiken?
5. Hoe beweeg je een organisatie van productgericht naar klantgericht?
6. Hoe selecteer je de juiste CRM-software?
7. Hoe monitor je verkoopprocessen effectief?
8. Onze mensen zien CRM als een last. Hoe doorbreek je dit?
9. Afdelingen opereren als eilanden. Hoe bouw je bruggen hiertussen?
10. Aan de slag met CRM. Hoe pak je dit aan?

Wilt u vrijblijvend onze input op een ander vraagstuk?

Uw naam*

Organisatie*

Functie*

E-mail adres*

Uw vraag*

[recaptcha]

Comments are closed.