Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid

Ons situatierapport over CRM in NL levert interessante inzichten op. Klantgerichtheid en CRM (Customer Relationship Management) blijken op gespannen voet met elkaar te staan. Dit blijkt uit een audit onder 900 eindverantwoordelijken voor marketing en verkoop.

De constateringen uit deze audit zijn prikkelend. Zo draait klantgerichtheid bij managers en directeuren grotendeels om het kennen van klanten en te handelen op klantambities. Maar hoe vinden zij dat hun medewerkers klantgerichtheid interpreteren? Welke waarde levert CRM in de operationele dynamiek en wat vinden managers belangrijke verbeterpunten in en rond CRM?

Dit rapport geeft aanbevelingen om klantgerichtheid & CRM beter met elkaar te verbinden.

Vraag hier het rapport “CRM draagt weinig bij aan klantgerichtheid” aan

Uw voornaam*

Uw achternaam*

Naam organisatie*

Uw functie*

Uw e-mailadres*

Comments are closed.