Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

CRM-implementatie

CRM-implementatie

Wie zorgt dat uw CRM ook wordt gebruikt?

Het kopen van CRM-software is makkelijk. Maar zorgen dat uw medewerkers ook met het CRM-systeem willen werken, is hele andere koek. Doelgericht implementeren gaat minder om techniek en meer om aansluiting op de dagelijkse praktijk. Voor CRM-projecten gelden 10 essentiële componenten. Helder Inzicht zorgt dat u goed op de bal blijft spelen om uw CRM-systeem waardevol te implementeren.

53% van de CRM-gebruikers geeft hun CRM-systeem een 6 of minder*. Dat gaat u met Helder Inzicht niet gebeuren. CRM gaat over effectieve klantgerichte werkprocessen en CRM-software moet mensen ondersteunen. Een goed CRM-systeem begint bij enthousiaste mensen. En de eerste stap is een afspraak met Helder Inzicht.

Helder Inzicht verkoopt geen CRM-software, maar kent ze allemaal! Helder Inzicht zorgt er als objectieve projectmanager voor dat CRM in uw bedrijf gaat werken. Ga voor een 8 en maak vandaag nog een afspraak met ons.

Maak een afspraak

* Bron:  Onderzoek klantgerichtheid, mei 2014.

Comments are closed.