Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

Klantgerichtheid structureel verhogen

Klantgerichtheid structureel verhogen is actueel binnen organisaties. Het wordt steeds belangrijker om pro-actiever, effectiever, efficiënter en doelgerichter met relaties om te gaan. Maar hoe borg je dit in je organisatie?

In 8 stappen naar hogere klantgerichtheid

Helder Inzicht richt zich op de organisatorische kant van klantgerichtheid. Onze ervaring is dat klantgerichtheid pas structureel omhoog gaat, als klantgerichtheid op meerdere manieren in je organisatie wordt verankerd. Helder Inzicht combineert het verhogen van klantgerichtheid met essentiële aspecten van Customer Relationship Management (CRM) en gedragsverandering. Deze combinatie levert in korte tijd concrete resultaten op die een blijvende effect hebben op de versterking van klantgerichtheid.

Benieuwd hoe wij dit insteken voor uw situatie? Bel ons om nader kennis te maken: 030 246 79 51. Of laat uw gegevens achter, zodat wij contact met u opnemen.

Neem contact met mij op!

Comments are closed.