Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

Helder Inzicht B.V.

Helder Inzicht is specialist op het gebied van klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering. Vanuit de actuele praktijk en de ambities van onze klanten ontwerpt en begeleidt Helder Inzicht veranderprojecten die leiden tot effectieve verankering van klantgerichtheid binnen organisaties.

De professionals van Helder Inzicht hebben ieder 15 jaar of meer ervaring in dit werkveld. Onze doelgerichte aanpak verbindt strategie en businessdoelen aan operationeel gedrag. Via CRM, als strategie en ondersteunend middel, worden de interne samenwerking en processen om klantgerichtheid merkbaar te optimaliseren, versterkt. Klanten van Helder Inzicht zoals Asito, Frames, UNICEF, STER, TU-Delft en Tauw zijn niet alleen tevreden met deze aanpak: ze plukken ook de vruchten hiervan in de vorm van betere prestaties, hogere klanttevredenheid en cultuuromslag naar een meer klantgerichte organisatie.

Helder Inzicht neemt projectverantwoordelijkheid! Na het gezamenlijk scherp definiëren van doelstellingen voert Helder Inzicht projecten uit tegen een vast prijs en met een resultaatverplichting. Zo verbinden we ons aan de doelen van onze klant en passen we zelf klantgerichtheid ook nadrukkelijk toe.

Comments are closed.