Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

CRM-systeem

CRM systeem

CRM-systeem

We hebben het wel, maar gebruiken…?

In de praktijk komt het CRM-systeem vaak niet goed uit de verf. Het systeem is er wel, maar de juiste informatie ontbreekt, medewerkers werken er niet mee en andere informatiemiddelen worden er naast gebruikt.  Het CRM-systeem krijgt gemiddeld maar een magere 6 als waardering*. Wat nu te doen?

De CRM-specialist van Helder Inzicht zorgt dat uw CRM-systeem waardevol gaat bijdragen aan uw organisatiedoelen. Verbeteringen voeren wij in stappen (CRM-groeisprong) door en betrekken gebruikers actief om doelgericht met CRM aan de slag te gaan. Als projectmanager zorgen wij dat verbeterstappen ook echt binnen enkele maanden worden gemaakt en wij verbinden ons aan het bereiken van resultaat.

Maak een afspraak

* Bron: Onderzoek klantgerichtheid, mei 2014.

Comments are closed.