Breedbandinternet, digitale televisie, online magazines, video on demand diensten, social media, e-books: voor veel (grafi)media bedrijven is een nieuw tijdperk aangebroken. Onder invloed van technologische ontwikkelingen en de enorme toename in beschikbaarheid van breedband, neemt de ontvanger van informatie steeds meer de regie in handen. Niet het aanbod, maar de vraag domineert. Of nog beter: de distributie regeert, want wie het meest effectief content kan produceren en op de juiste plek kan krijgen, is koning. Bovendien zijn zowel het concurrentieveld als de waardeketen nadrukkelijk in beweging.
Velen zoeken het antwoord in kostenreductie, strategische herpositionering, slimme allianties en nieuwe businessmodellen. De vraag die velen op de lippen zal liggen ligt voor de hand: Hoe verander je van een (grafi)media bedrijf in een klantgerichte onderneming?
(grafi)media specialisten
Bij Helder Inzicht werken specialisten met een grondige kennis van de (grafi)media industrie. Graag zijn wij u van dienst bij het verhogen van klantgerichtheid. Ook leveren wij u strategische adviezen en zetten wij uw uitdagingen om in oplossingen.
Enkele referenties: