Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

Herman Heller

“Een CRM-project is pas succesvol als betrokken medewerkers/managers dagelijks klantgericht gedrag tonen namens hun organisatie. De menskant is vele malen belangrijker dan een informatiesysteem” Herman Heller

Oprichter/managing partner van Helder Inzicht
Mobiel: 06 208 799 08
Email: heller@helderinzicht.nl

Passie
Relatiebeheer is en blijft mensenwerk. Het samenspel tussen mensen fascineert mij nog steeds. Niet de techniek maar juist de mens en zijn gedrag hoort centraal te staan: personen bouwen relaties met elkaar op en zijn het gezicht van een organisatie. De verankering van klantgerichtheid is iedere keer maatwerk. In plaats van langs de zijlijn te roepen, sta ik ook naast klanten in de modder om belangrijke verbeteringen echt door te voeren.

Achtergrond
Ik woon meer dan 20 jaar met veel plezier in Utrecht en heb 2 prachtige dochters: Noor (2003) en Mara (2007). Met de logistieke uitdagingen rond schoolgaande, muzikale en sportende kinderen probeer ik regelmatig hard te lopen en sta ik wekelijks op de tennisbaan.

Vakinhoudelijk ligt mijn basis in de dienstverlening en industrie. Sinds 1993 kijk ik in de keukens van veel gerenommeerde bedrijven/organisaties in diverse sectoren. En heb ervaren hoe complex het is om klantgerichtheid en relatiebeheer in de praktijk van organisaties succesvol te maken. Waarom Helder Inzicht? Om organisaties te helpen om meer resultaat uit relatiebeheer en CRM te halen.

Expertise

  • Aantoonbare ervaring in bedrijfsleven, semi-overheid, onderwijs, zorg en goede doelen
  • Programma-manager, projectmanager, organisatie-adviseur, CRM-adviseur
  • Respect voor cultuur, gepast disrespect voor cultuuraspecten
  • Onafhankelijk advies over CRM-systemen, implementatie en/of optimalisaties
  • Verbindend business advies tussen verschillende percepties van stakeholders
  • Helder, concreet, daadkrachtig en to-the-point
  • Comments are closed.