Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

Hans Arnouts

“Klanten zijn het enige bestaansrecht voor organisaties. Toch blijkt het keer op keer een weerbarstig thema voor bedrijven en organisaties om een klantgerichte cultuur te implementeren.” Hans Arnouts

mobiel: 06 288 12 474
email: arnouts@helderinzicht.nl

Passie
Daadwerkelijk luisteren naar klanten en duidelijk zijn over wat je wel maar vooral ook over wat je niet voor ze kan doen. Klanten zijn net mensen. Ze verlangen slechts begrip, duidelijkheid en consistentie. Het is mijn passie te werken aan Klantgerichtheid. Uiteenlopend van strategie en visie tot hands-on bijdragen aan beter functionerende (commerciële) organisaties. Maar altijd met oog voor balans tussen strategie, processen, mensen en systemen.

Ik ontwikkel visie en concepten binnen het domein van Klantgerichtheid welke onder andere zijn opgetekend in het boek “Met kop en schouders. Blauwdruk voor een Klantgerichte organisatie” waarvan ik mede auteur ben. Als interim docent International Business & Management Studies aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen houd ik ook voeling met het HBO onderwijsveld en de relevante ontwikkelingen die daar plaatsvinden.

Achtergrond
Met bijna 25 jaar werkervaring op de teller ben ik een ervaren professional. De rode draad in die jaren wordt gekleurd door de aspecten klanten, commercie en ICT. Ik ben ervan overtuigd dat ICT een onderscheidende bijdrage kan leveren aan de klantgerichte prestatie van organisaties. Ik heb deze overtuiging kunnen ontwikkelen en toepassen voor een veelheid van organisaties en opdrachtgevers. The Customer Care Company, Havenbedrijf Rotterdam, Vanderlande Industries, Tridion, Siza en Unicef vormen slechts een kleine greep.
Professioneel succesvol zijn lukt alleen met een goede thuisbasis. Een rijk gezin met 3 kinderen en passie voor Zeeland, tennis, hardlopen, wandelen, lezen en een goed glas wijn zorgen voor de perfecte balans.

Expertise

  • Combineren van analytisch vermogen met op de praktijk gerichte aanpak die leidt tot behalen van resultaten;
  • Kennis van de domeinen (mobile/social) CRM, Online Marketing, Business Intelligence, Customer Service;
  • Ruime internationale ervaring en oog voor culturele en interpersoonlijke aspecten;
  • Sr. Management Consultant puttend uit de ervaring opgedaan in diverse (interim) management functies.
  • Comments are closed.