Helderinzicht: klantgerichtheid, CRM en cultuurverandering
030 246 79 51 info@helderinzicht.nl

Informatie strategiesessie Klantgericht Relatiebeheer

6825-640x150
Voor de strategiesessie Klantgericht Relatiebeheer hanteren wij de volgende aanpak:

  • Voorbespreking: aanleiding en achtergronden
  • Beoordeling klantgerichtheid binnen uw organisatie en analyse van uitkomsten
  • Voorbereiding agenda en inhoud strategiesessie Klantgericht Relatiebeheer
  • Strategiesessie Klantgericht Relatiebeheer (duur: 2 tot 2,5 uur)
  • Reflectie op uitkomsten en plan van aanpak

De investering en timing is afhankelijk van een aantal factoren. Wij maken voor u een voorstel, dat op maat is afgestemd op uw situatie en doelstellingen. Bel ons voor een indicatie op 030 246 7951 of vraag hieronder uw offerte aan.

Vraag hier uw offerte aan:

Uw voornaam*

Uw achternaam*

Naam organisatie*

Uw functie*

Uw e-mailadres*

Comments are closed.